אופנוענות ישראלית... במשקל זבוב.
 

הנפחיה של שי

ביום שישי האחרון הקולות הרגילים מחרש הברזל שבקיבוץ שמרת, פינו מקום לטובת המהום אופנועים כבדים, מוזיקת רוק, וריח מאוכל מטוגן מנועים ושאר דברים עם שמן רותח.



בקיבוץ שמרת יש נפחיה אמנותית של אחד, שי וקנין. חרש ברזל ואמן אמיתי האיש ובסדנה שלו אפשר לשטוף ת’עיניים וגם לרכוש מיצירותיו הרבות הממלאות את הקירות והרצפה.

עוד לפני שמגיעים אפשר לראות ולהרגיש שלא מדובר בנפחיה קיבוצית סטנדרטית.. אם יש דבר כזה בכלל. המתחם מחולק לסדנא עצמה ומיד מולה עומד לו בנחת אוטובוס אגד ישן מאוד. חלל האוטובוס הומר בקסם רב ל4\3 גלריית אומנות, והרבע שנשאר נהפך לקפטריה קטנה עם דלפק עץ, כיסאות והכל.  בין הסדנא והאוטובוס מחבר מתחם ישיבה מוצל, וממול במה קטנה להופעות.

עד כאן הכל טוב  ויפה אבל מה הקשר לאתר אופנועים אתם שואלים? 

בשנים האחרונות, בדר”כ בצהרי היום השישי האחרון של כל חודש, המקום נהפך למקום-מפגש מוטורי שמח ומבדח שמושך אליו משוגעים צבעוניים לדבר מכל הסוגים ומכל הארץ: רוכבי קרוזרים ו”בוברים” על הארלי דווידסון טהורי גזע אך ממש לא רק, קפה-רייסרים, רכבי ואופנועי אספנות, וכמובן אופנוענים על כלים “רגילים” מהשנתון האחרון. כולם מוזמנים ומתקבלים בתחושת אחווה שרק משוגעים לדבר יכולים לתת. המפגש החודשי הוא מסיבה של מוזיקה, חברים וטונות של אווירה.

 

 

  • איפה ? גליל מערבי, קיבוץ שמרת. כמה דקות מעכו.
  • מתי ? המפגש מתקיים בדר”כ בכל יום שישי האחרון לכל חודש, פלוס לפעמים מתקיימות במקום השקות של דגמי אופנועים מעוצבים-אישית, והופעות ערב, ודוכן למכירת תכשיטים בעבודת-יד ממטבעות ישנים. שווה להתעדכן בדף הפייסבוק שלהם.
  • למה ? אופנועים מעוצבים אישית, להקת רוק שמנגנת בלייב, בירות קרות, ציפס, נקניקיות ושאר דברים עם שמן רותח. קיצר, אווירה של מסיבת קאסטומים אמיתית, כמו באמריקה. ואם כל זה לא גרם לכם לפנות את יום שישי של המפגש הבא אני לא יודע מה כן.
  • מה חוץ מזה ? שווה במיוחד לעשות סיבוב בסדנא עצמה ובתוך האוטובוס הישן.

עד הפגש הבא אתם יכולים לשטוף את העיניים בגלריה שהקדשנו למקום המיוחד הזה:

מצגת זאת דורשת JavaScript.

 

3 Comments

השאר תגובה